تراختور
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

نصر نیوز: دیدار تیم های تراکتورسازی و داماش گیلان در حالی با تساوی دو بر دو تمام شد که پنج بار تیر دروازه مانع از ورود توپ به دروازه داماش شد.به گزارش نصر نیوز، تراکتورسازی از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان داماش گیلان بود. قضاوت این بازی بر عهده محسن قهرمانی بود.

تیم تراکتورسازی با ترکیب عقیل اعتمادی،مرتضی اسدی،آنسلمو گونزالز،فلاویو لوپز( از دقیقه 58 محمد ابراهیمی)،سید مهدی سید صالحی(از دقیقه 65 فرزاد حاتمی)،میلاد فخر الدینی( از دقیقه 70 احسان حاج صفی)،مهدی  کیانی،محمد نصرتی،قاسم دهنوی،مهدی کریمیان،مصطفی اکرامی. و داماش گیلان با ترکیب حسن رودباریان،هادی سهرابی،علی رضا نظیف کار،مرتضی ابراهیمی،محمد سیاه،محمد رضا مهدوی،ابوالفضل حاجی زاده،مصطفی حاجتی،مهدی کیانی( بهنام افشه از دقیقه 82)،امین متوسل زاده،حسین ابراهیمی. در میدان حاضر شد.
تراکتورسازان در دقایق اول بازی خوب ظاهر شدند اما از دست دادن پنالتی توسط فلاویو لوپز باعث افت نسبی تیم شد.
در ادامه بازی داماش توانست از ضربه ایستگاهی محمد رضا مهدوی در دقیقه 12 به گل برسد.
تلاش تراکتوری ها در ادامه بازی بی نتیجه نماند و آنها توانستند در دقیقه 22 توسط مهدی کریمیان به گل برسند.
بازیکنان تراکتورسازی چندین تیرک دروازه رودباریان را به لرزه در آورند.
در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از سوی تراکتورسازی بودیم اما بر خلاف روند بازی داماشی ها در دقیقه 50 دروازه عقیل اعتمادی را بازکردند.این گل توسط مهدی کیانی بازیکن گیلانی ها به ثمر رسید.
در ادامه نیمه دوم بازیکنان تراکتور در گلزنی موفق نبودند تا اینکه محمد ابراهیمی از دقیقه 58 به جای فلاویو لوپز وارد میدان شد و توانست در روز تولد خود منجی تراکتورسازان بوده و گل تساوی را به ثمر برساند.
همچنین علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی و مسعود پزشکیان نماینده تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از تماشاگران این بازی بودند.
این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس